Jak zacząć:
Dostęp do usług kopii zapasowych możliwy jest dla jednostek administracji Rektorskiej oraz Kanclerskiej PŁ poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza dostępowego. Pozostałe jednostki PŁ mogą wnioskować o dostęp do usługi ale takie podania rozpatrywane będą indywidualnie.
Wypełniony i podpisany formularz w formie papierowej należy dostarczyć do Biura Obsługi Klienta UCI mieszczącego się przy ul. Wólczańskiej 175, budynek A5, obok gmachu Wydziału Chemii Spożywczej.
Zasady archiwizacji systematycznej:
- Proces archiwizacji odbywa się w godzinach od 21:30, do 7:30.
- Archiwizację można prowadzić maksymalnie raz na dobę o ustalonej z klientem godzinie w przedziale czasu wskazanym w pkt.1.
- Maksymalny czas przechowywania danych objętych archiwizacją zależy od uzasadnienia merytorycznego klienta dotyczącego okresu przechowywania zgodnie z pkt.10
- Czas odtwarzania danych objętych archiwizacją począwszy od podjęcia zgłoszenia nie jest gwarantowany i zależny od wielkości odtwarzanych danych. Odtwarzanie danych odbywa się z maksymalną dostępną technicznie prędkością.
- Standardowe okresy przechowywania z interwałem archiwizacji:
- Opcja1: przechowywanie 90 dni: 90 archiwizacji, jedna dziennie
- Opcja2: przechowywanie kwartalne: 12 archiwizacji, jedna na tydzień
- Opcja3: przechowywanie roczne: 12 archiwizacji, jedna na miesiąc
- Opcja4: przechowywanie 5 letnie: 5 archiwizacji, jedna na rok
- Opcje można łączyć, jak również w uzasadnionych merytorycznie przypadkach indywidualnie określić czas przechowywania z interwałem archiwizacji jednak nie krótszym niż wynikający z pkt. 2
- Dane objęte archiwizacją są "bezpieczne". Więcej o sposobie utrzymania i zabezpieczenia danych można odczytać w opisie technicznym usługi.
- Warunki i obowiązki współpracy zgodne z podpisanym formularzem dostępu mogę się zmienić jedynie za porozumieniem stron, które zostanie potwierdzone pisemnie.
- Zakres danych objętych archiwizacją oraz czas przechowywania musi być precyzyjnie wskazany i zawężony do absolutnego minimum. Archiwizacją mogą być poddawane jedynie dane unikalne, nie dające się odtworzyć w inny sposób (np przez instalację oprogramowania, lub import danych z innych systemów), lub których odtworzenie w inny sposób jest nieuzasadnione z powodów merytorycznego przeznaczenia danych.
- Klient musi uzasadnić na piśmie potrzebę archiwizowania danych np.: względy prawne, umowy, SLA usługi.