Zmiana trybu wyświetlania klienta pocztowego w przeglądarce internetowej

Jeżeli w kliencie pocztowym jest ustawiony Standardowy (HTML) tryb wyświetlania to po zalogowaniu do poczty przeglądarka nas o tym poinformuje komunikatem, widocznym na poniższym obrazku, o treści "Korzystasz z programu Zimbra w wersji standardowej".

Wersja Standardowa (HTML) ma ograniczoną funkcjonalność i nie jest zalecana do normalnej pracy. 

Aby zmienić tryb wyświetlania na Zaawansowany (AJAX) należy wybrać zakładkę "Opcje" - taka zakładka dostępna jest w trybie Standardowym. Jeżeli wśród dostępnych zakładek nie ma zakładki "Opcje" a jest zakładka "Właściwości" to nasz tryb wyświetlania ustawiony jest na tryb Zaawansowany (AJAX).

Na zakładce "Opcje" wybieramy pierwszą z dostępnych opcji "Typ klienta" i zaznaczamy "Zaawansowany (AJAX)".

Zapisujemy zmienione ustawienia.

Podczas próby zapisu może pojawić się komunikat "Twoja sesja wygasła. Zaloguj ponownie".
Należy wówczas powtórzyć całą procedurę wyboru typu klienta oraz ponownie kliknąć "Zapisz".

Poprawna zmiana ustawień zostanie opisana komunikatem "Opcje zostały zapisane".

Aby aktywować zmienione ustawienia należy się wylogować i zalogować ponownie.

Oto poprawnie zmieniony tryb wyświetlania na Zaawansowany (AJAX). Widać m.in. zmienioną nazwę zakładki opcji: